دیوونگی(شعر ترانه ی سیامک عباسی)


مَه نامه
نوشته های این وبلاگ تنها غباری از کتابم اند ،ساده و بی آلایش تنها برای خاطراتم


پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:,
دیوونگی(شعر ترانه ی سیامک عباسی)

♫♪ديوونگي♫♪                          
چراچشمايه من خيسه؟
چراعکساتومي بوسم؟
مثل باغي که خوشکيده
دارم ازريشه مي پوسم
مثل ديوونه هاگيجم
همش بيهوده مي خندم
دوتاعاشق که مي بينم
سريع چشمامومي بندم
خودم داغم نمي فهمم
زمان راحت جلوميره
مي خوام چيزي بگم اما
گلوموبغض مي گيره
يعني ديوونگي اينه؟
يعني من ديگه ديوونم؟
چراهرروز ساعت ها
به عکست خيره ميمونم؟

مي خوام ديوونه باشم تا
به اين دنيابفهمونم
ميونه اين همه عاقل
فقط من گيجوديونم
تواين روزايه دلتنگي
دارم هرلحظه مي بارم
آخه ديوونگي چارست
واسه دردي که من دارم

خودم داغم نمي فهمم
زمان راحت جلوميره
مي خوام چيزي بگم اما
گلوموبغض مي گيره
يعني ديوونگي اينه؟
يعني من ديگه ديوونم؟
چراهرروز ساعت ها
به عکست خيره ميمونم؟
جواب اين چراهارو
تويي که خوب ميدوني
نمي تونم ازت ردشم
تويي که خوب مي توني
♫♪سيامک عباسي♫♪

 







نظرات شما عزیزان:

2rdo0one
ساعت5:53---25 شهريور 1391
آهنگش خیلی قشنگه . . شنیدمش . . آخه دیوونگی چاره است واسه دردی که من دارم. . کاش میشد دیوونه شد!

بهرام
ساعت12:19---21 شهريور 1391
ممنون از اینکه به وبلاگم سر زدی

مبینا
ساعت20:13---16 شهريور 1391
من اینو قبلا هم شنیده بودم. ممنون. وبلاگ خوبی داری احساس میکنم جای اروم و خلوت و خوبی. ولی یه ذره دلگیر اما ارامش بخشه اونم فکر کنم به خاطر اهنگ و شعراتون باشه.
موفق باشی دوست عزیز


alireza
ساعت19:39---16 شهريور 1391
بہ يادتـم بہ وسعتــ ـ قلبــ ـ کوچکــم ، شـايد کــم باشـد

اما قلبـــ ـ هــرکـس تمام زندگے اوستــ ـ

وبلاگت خیلی قشنگ و جالبه.خوشحال میشم اگه به من یه سر بزنی....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
+ پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:, | 19:30 | مهیار

This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy